петък, юни 01, 2012

suck my kiss

dude, she is gone...  x.x
очевидно не сме достатъчно готини за човечеството, but who cares? имам си новата зарибявка по the big bang theory и шелдън <3333


и чета the weird обясненията на карл ясперс (yeah, THE dude, who was missing in goodreads!)
между другото, щях да ходя на националното четене на 'аз съм българче', само че пише, че е от 10 до 16 часа, а аз съм неориентирано и не знам кога трябва да се замъкна до детския отдел, пък и някак се чувствам адски тъпо сред хлапенца, мацащи се с боички и нямащи никаква представа какво се случва. xD
... и ми остава единствено шелдън.
И НЕ Е ЧЕСТНО, че в единствения ден, в който реших да си остана вкъщи, започна да пече слънце и да е топличко, и хубаво, и гр...

p.s. ЧЕСТИТ ДЕН НА ДЕТЕТО, old folk. :D:D

p.s. 2... annie wants a baby?! really? xD

Няма коментари:

Публикуване на коментар